GERİ BLOG

ÖNCEKİ
YAZI

Ey Logo, Sen Nelere Kadirsin?!

Şirketlerin geliştirdikleri corporate wellness projeleri, markaları ve logolarına bakalım!

Marka değerinin dünyadaki en önemli kavramlardan biri olmaya başladığı bu dönemde, şirketlerin iç müşterilerine yönelik yaptığı employee branding yani çalışan markalaması çalışmaları hayli revaçta. Şirketler corporate wellness projeleri için birer marka yaratarak programlarının sürekliliğini sağlama imkanı buluyorlar.

Çalışanlarına sağlıklı yaşam projeleri sağlayan işverenler, bunu bir logo ile marka haline getirdiklerinde bu projelere katılım %40 oranında artıyor!

Logo çalışmaları, markalamanın en görünür yanı olduğu için olmazsa olmazlardan. Bu projelerdeki logo ne kadar iyi olursa, çalışanlar bu logoyu ne kadar sevip, sahiplenirlerse projenin sürdürülebilirliği o kadar artıyor. Biz de bu tip çalışan markalaması projelerinin corporate wellness için önemli olduğunu ve örneklerinin paylaştıkça çoğalacağını düşünüyoruz:

Coca-Cola Troops For Fitness Logosu

BP’nin “Staywell Portal” Logosu

Defacto Markalama Logoları

 

 

Sahibinden.com’un “sahibi sensin!” Logoları

JLL Action Team Logosu

Novartis “Healthcare begins with me” Logosu

Pfizer “Sen Çok Yaşa” Projesi

Intel “Sponsors of Tomorrow” Kampanyası

Rice University Wellness Programı Logosu

University of California “Work Strong” Logosu

Yuma County – Passport to Wellness Logosu

Youngstown State University Employee Wellness Programı Logosu

Kaynaklar: http://www.myhss.org/downloads/board/regular_meetings/2014/RM_031314_wellnessbrand.pdf , http://becuo.com/wellness-program-logo