"

HAYALLERİMİZ

2020 yılına kadar kurumsal aktif yaşam projeleri ile 300 firmaya hizmet vererek ve en az 300.000 kişiyi harekete geçiren Türkiye’nin alanındaki en seçkin ve ilham veren firması olmak.

"

HAKKIMIZDA

KURUMSAL İYİ YAŞAM

İnsan Kaynakları ya da Kurumsal İletişim Departmanı olarak iyi yaşamı benimseyen bir politika izlemeyi seçmenizin neden kurumunuz için karlı ve verimli olduğunu açıklayacak uzun bir listemiz var. Aşağıda, Türkiye’de hizmet verdiğimiz kısa süre zarfında müşterilerimizin iyi yaşamı seçmelerinin en önemli nedenlerini sıralıyoruz;

y kuşağı sadece iş’ten daha fazlasını istediği için

Hem kurucusu hem de çalışanları y kuşağı temsilcilerinden oluşan Actifit’in tecrübesi gösteriyor ki y kuşağı değer yaratmak, büyük bir vizyonun parçası olmak, sorumluluk almak, önemsenmek, ilham verip görünülür olmak istiyor. Actifit’in sunduğu tüm iyi yaşam projelerinde de y kuşağını mutlu edecek etmenler var. Bağış koşularından dengeli beslenme projelerine, iç iletişim takımlarından proje kaptanlarına tüm içerikler bu ihtiyaçlara hizmet ediyor.

Başarının tek anahtarı günümüz dünyasında çalışmak değil farkındalık da olduğu için

Günümüz dünyasında inovasyon çok çalışarak değil; farkındalıkla geliyor. Kendi iç dünyasına bakmayan, sorgulamayan ve kendini yenilemeyen yapılarda da farkındalığa ulaşmak mümkün değil. Actifit’in projelerinde kendine özen ve farkındalık yaratma hedefi esastır.

İyi yaşayan insan iyi çalıştığı için

Gallup 2015 anketi gösteriyor ki iyi yaşayan çalışanlar işlerine iki ila üç kat daha bağlılar. Bu çalışanlar işte %30 daha yüksek performans gösterdiklerini düşünüyor ve raporlar, işe gelmemezlik yaptıkları mazeretli günlerin diğer çalışanlara göre %70 daha düşük olduğunu gösteriyor.

Ortak hedef doğrultusunda birlikte hareket etmek takım ruhunu kuvvetlendirdiği için

Takım olma eğitimleri sizi birbirinize yakınlaştırabilir. Ancak haftalarca antrenman yapıp birlikte ter dökmek, birlikte kilo vermek için hedef koymak, kendini geliştirmek için bir koçla çalışıp bir yandan da üst kademe yöneticinizle buddy olarak süreç boyunca birbirinizi takip etmek hayata gerçekten dokunduğu ve eğitim başlığı altında verilmediği için takım içi dinamiklerde mucizeler yaratıyor.

Çalışan markanızı farklılaştırmanın en yaratıcı ve heyecan verici yollarından biri olduğu için

Okulundan birincilikle mezun olan, kolunun altında da birden fazla teklif olan parlak bir yönetici adayına paketi içinde özel sağlık sigortası önererek fark yaratmak artık mümkün değil. Ancak bu adayın gözlerinin içine bakarak ‘’Biz çalışanlarımızın sadece performansını değil; onların iyi yaşamasını da önemseriz. Geçen sene yaptığımız projede toplamda 376 kilo verdik ve şirket genelinde toplantılarda bile kereviz sapı yemeye başladık!’’ derseniz bir anda farklılaşacağınız açık. Çalışan markasına yapılabilecek fiyat-performans açısından en etkili yatırım kurumsal iyi yaşamdır.

Referanslar için tıklayınız